24 Φεβρουαρίου 2011

Advendure, ένα μικρό καταφύγιο ιδεών για την περιπέτεια

Πέρασαν κιόλας 11 χρόνια, που το διαδίκτυο μπήκε και στη δική μου ζωή. Στην αρχή με κάτι πρωτόγονο, στη συνέχεια με εκείνο που σήμερα είναι γνωστό σαν Adventure Zone, σε αρκετούς από εσάς. Προσπάθησα σ αυτά τα χρόνια να βρω έκφραση μέσα απ το διαδίκτυο και να μοιραστώ με γνωστούς και άγνωστους, όλα αυτά που γοήτευαν εμένα. Άκουσα καλές και κακές κουβέντες, όπως θα ήταν επόμενο άλλωστε αλλά προχώρησα, όπως όφειλα, αφού κάτι με παρακινούσε μέσα μου να συνεχίσω.

Σήμερα, κι ενώ ανοίγονται νέες προοπτικές πληροφόρησης για την περιπέτεια, σ έναν παγκόσμιο ιστό που γίνεται όλο και πιο πολύπλοκος αλλά και πιο άμεσος, νιώθω την ανάγκη να έχω και ένα δικό μου χώρο, προσωπικό, όπου θα μπορώ να φυλάγω το δικό μου κόσμο ιδεών, εκείνων που για λόγους αρχής δεν θα μπορούσαν να έχουν θέση αλλού. Αλλά και τις μνήμες, που είναι κάτι ακόμα πιο προσωπικό, για να αποτελεί είδηση. Έτσι ξαναγύρισα πίσω στα βασικά, φτιάχνοντας ένα μπλογκ, τη στοιχειώδη δηλαδή διαδικτυακή μονάδα, όπου οι ιδέες και οι μνήμες, έχουν και χώρο για να χωρέσουν και χρόνο για να διαρκέσουν.

Η περιπέτεια στα βουνά και στην ανοιχτή φύση, ήταν εκείνο που με συνάρπαζε πάντα. Στην πορεία ήρθε το τρέξιμο για να μπολιαστεί πάνω της και να γίνει ένα καινούργιο χαρμάνι, αυτό που χάρισε και τον τίτλο του μπλογκ, το ADVENDURE! Αυτή η λέξη υποδηλώνει το ανακάτεμα ανθρώπινης αντοχής και περιπέτειας, αυτό δηλαδή που με εκφράζει σαν ιδεολογία. Πέρα απ αυτό υπάρχουν οι άνθρωποι που συναντώ και οι ιδέες τους, όπως και αρκετά ακόμα ζητήματα, σχετικά με το ορεινό τρέξιμο, που δεν θα μπορούσαν να αποτελούν από μόνα τους ειδήσεις και γι αυτό έχουν θέση εδώ, στο ADVENDURE.

Κι όσοι από εσάς αναρωτιέστε διαβάζοντας αυτές τις γραμμές, τι θα γίνει στο μέλλον με το Adventure Zone, έχω να σας πω ότι η παρέα μας έχει βάλει σκοπό να το βελτιώσει και να το ανεβάσει εκεί ψηλά που θα έπρεπε να βρίσκεται. Ένας απ αυτούς κι εγώ, θα προσπαθήσω μαζί με την υπόλοιπη ομάδα να κάνω το καλύτερο για το Α-Ζ. Όμως άλλος ο ρόλος του Α-Ζ και άλλος του ADVENDURE.

Φίλοι,

Θα ένιωθα ιδιαίτερα προνομιούχος, αν στο ταξίδι του ADVENDURE είχα και συνταξιδιώτες εσάς, που στα χρόνια που προηγήθηκαν γνωριστήκαμε και μοιραστήκαμε –με άλλους λιγότερο και με άλλους περισσότερο- ιδέες και εμπειρίες. Το ADVENDURE θα είναι για μένα το προσωπικό μου καταφύγιο, για συλλογισμούς και μνήμες. Κι όπως όλα τα καταφύγια έτσι κι αυτό, χωράει όσους θελήσουν να βρουν λίγη ζεστασιά σ ένα μικρό ανθρώπινο χώρο πριν συνεχίσουν το ταξίδι τους στα ατέλειωτα μονοπάτια της περιπέτειας.

Σας ευχαριστώ

Λάζαρος Ρήγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Σχόλια επισκεπτών

Recent Comments Widget by Blogger Widgets